XS
LG
XL
HAKKIMDA

Jin. Op. Dr. S. Özlem Yılmaz 1980 yılında İstanbul’da doğdu. İlkokulu Tercüman Koleji’nde,  ortaokul ve liseyi St.Georg Avusturya Lisesinde okudu. 1999 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ne (Çapa Tıp) başlayan Dr. Özlem Yılmaz 2005 yılında mezun oldu. İleri düzeyde Almanca ve İngilizce bilen Dr. Özlem Yılmaz, 2003 yılında Erasmus programı ile Almanya Köln Üniversitesinde bir aylık staj programına katıldı.  2005 yılında mezuniyetin hemen ardından İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde, Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği’nde asistanlık eğitimine başladı. 2011 yılında Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanlığını alan Dr. Özlem Yılmaz 2011 - 2012 yılları arasında Çanakkale Yenice Devlet Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği’nde mecburi hizmetini tamamladı.  Ardından 2012- 2013 yılları arasında Medipol Mega Üniversitesi Bağcılar Hastanesi'nde Kadın Hastalıkları  ve Doğum uzmanı olarak çalıştı. 2013 yılında  Sağlık Bakanlığı'na atanarak 2013-2019 yılları arası Sağlık Bilimleri Üniversitesi İstanbul Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Kadın Hastalıkları ve Doğum Kliniği’nde hizmet veren Dr. Özlem Yılmaz, görev aldığı bu hastanede 6 yıllık süre içerisinde çok sayıda gebelik takip etmiş, doğum, sezaryen ve birçok kadın hastalıkları ameliyatı yaptırmış ve İnfertilite kliniğinde çalışmıştır. 2015-2016 yılları arasında Şişli Memorial Hastanesi Tüp Bebek Kliniğinde ÜYTE (Üremeye Yardımcı Tedaviler)  sertifikasyon programına görevlendirme ile katılarak başarı ile tamamlamış ve İVF (Tüp Bebek) Sertifikasını almıştır. Jinekolojik endoskopik ve laparoskopik cerrahi, açık ve kapalı kadın hastalıkları ameliyatları, idrar kaçırma, genital estetik ameliyatlar konusunda uzman olan Dr. Özlem Yılmaz aynı zamanda Cinsel Terapi eğitimi de almıştır. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde çalıştığı süre boyunca birçok asistan doktorun eğitiminde de katkısı olan Dr. Özlem Yılmaz, halen Bahçeşehir’deki kliniğinde hastalarına hizmet vermeyi sürdürmektedir.

{alanbaslik}
Bu sitede yer alan bilgiler Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Özlem YILMAZ tarafından hazırlanmaktadır. Yalnız bilgilendirme amacı taşımaktadır.
Herhangi bir hastalığa tanı koymak veya tedavisini planlamak amacıyla kullanılamaz. Bunu; sizin için en doğru şekliyle, ancak sizi muayene eden doktorunuz yapabilir.